Cohousing-Bachelorproef

Student_Louis
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Cohousing-Bachelorproef

#1 , 09 mar 2016 10:47

Beste,

Ik ben studenten 3e jaar Toegepaste Architectuur en ik maak dit jaar een eindwerk over Cohousing-samenhuizen in Brugge.
De onderzoeksvraag zelf zou gaan over het juridische aspect van samenhuizen-regelgeving binnen Brugge.
Op welke manier worden gemeenschappelijke ruimtes juridisch benaderd? Of welke ruimtelijke regelgeving bestaat er rond de woonvorm van samenwonen. Dit zijn enkele vragen waarvan alle informatie welkom is.
Alle informatie over de vorm van samenhuizen binnen Brugge is dan ook welkom.
Bestaan er artikels die slaan op de wetgeving/juridische benadering/regelgeving over Cohousing binnen Brugge?
Alle informatie is dan ook welkom. Indien u nog vragen heeft mag u mij altijd contacteren.

Alle algemene juridische informatie is dus welkom. Deze hoeft niet op Brugge te slaan.

Alle juridische informatie of problematiek over cohousing is welkom.

Ook zoek ik nog een extern begeleider die mij zou kunnen bijstaan bij deze onderzoeksvraag. Iemand die mij kan helpen met het uitwerken van deze onderzoeksvraag. Dit zou gewoon informatief contact bevatten.

Kan u mij verder helpen?

Alvast bedankt voor het lezen van deze mail.

Met vriendelijke Groet,

Vanassche Louis
Student 3e jaar Toegepaste Architectuur
Howest Brugge

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#2 , 09 mar 2016 11:14