Parkeer problemen

LeenW
Berichten: 12836

Re: Parkeer problemen

#16 , 23 feb 2016 13:34

Dit waren we al van plan maar met twee auto's is dit geen optie. Is er geen enkele regelgeving deze zegt dat iemand op en van zijn parking moet geraken? Ons huis is het tweede dat ooit in deze straat stond. Ik vind het nogal bizar dat ik niet in mijn parking geraak deze al aanwezig is van ver voor dat deze andere huizen ooit gebouwd zijn?
Dus in feite is er bij de aanleg van uw parking niet over nagedacht dat de andere percelen ooit wel eens ingevuld konden geraken? Ik denk dat je dan de partij in fout gevonden hebt..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ZoeFken
Topic Starter
Berichten: 121

#17 , 23 feb 2016 16:19

Leenw, deze grond is in de jaren 80 veranderd van landbouw naar bouwgrond dus van fouten is hier geen spraken buiten dat de toenmalige eigenaar een vraag had moeten stellen toen dat deze gebouwd werden. In de jaren 70 is ons huis gerenoveerd door de toenmalige eigenaar en achteraan de woning een garage bijgebouwd. Deze valt enkel te betreden met een kleine wagen.

Maar situaties veranderen - tijden veranderen, in de jaren 70 had het gemiddeld gezin één of geen auto. Nu heeft een gemiddeld gezin 1 of 2 auto's, en als deze gezinnen nog eens volwassen kinderen hebben zijn dit er al vlug meer.

De auto deze ik van mijn werk krijg is nu eenmaal groot (te groot, en ik kan geen andere vragen want iedereen krijgt dezelfde).

Dus ik kan niets doen.

Toch bedankt aan iedereen voor advies.
Laatst gewijzigd door ZoeFken op 23 feb 2016 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 23 feb 2016 16:21

Tja, als je hem echt niet geparkeerd krijgt op uw eigendom, zit er niet veel anders op dan hem zo dicht mogelijk bij u thuis reglementair te parkeren en het laatste stukje te voet te gaan...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

ZoeFken
Topic Starter
Berichten: 121

#19 , 23 feb 2016 16:23

Als ik op de dichts bijzijnde reglementaire plaats zou moeten gaan staan moet ik ongeveer 2 km (of meer) gaan parkeren. Moest dit 100-200m zijn geen enkel probleem.

Wij wonen in een zijstraat van een drukke baan waar op de baan een parkeer verbod geld, dus dit is spijtig genoeg geen optie

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#20 , 23 feb 2016 16:54

Dan zie ik jammer genoeg geen oplossing voor u. Toch probren om op uw oprit te rijden, mits het nodige gemanouvreer? Het is nu ook niet zo dat je helemaal géén plaats hebt, als ik afga op wat ik op google maps zie... De baan is daar toch zeker twee meter breed, niet? OK, niet simpel, maar moeilijk gaat ook, niet...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”