rare handelswijzen

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

rare handelswijzen

#1 , 21 nov 2007 21:10

Ik heb nota genomen van het feit dat de elektriciteitstoevoer van een aanpalend gebouw, een restaurant, in ons gebouw met vereniging van mede-eigenaars gevestigd is. Wat gebeurt er indien er iets voorvalt? Is ons gebouw dan gedekt voor de opgelopen schade?

Dit is een vraagje dat ik vandaag naar onze verzekeringsmaatschappij zond.

Wat denken jullie?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#2 , 21 nov 2007 22:18

Zeg dat tegen voorzitter die zich op het zelfde ogenblik in kelderverdieping bevond.Dat alles dus zo maar niet kan. Heb als vrouw daar een duw gekregen....Handtastelijkheden kan dat zo maar???????
Er waren spijtig genoeg geen getuigen. Maar toch!! Verbaal kan veel. Maar dit is zo laag en ervaar ik werkelijk als heel gemeen.

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#3 , 21 nov 2007 23:22

Ben vanavond tot 4 maal aangevallen geworden!
Ik kontakteerde zelf politie, die geen enkele klacht binnen heeft gekregen van tegenpartij, terwijl ze daar wel mee drijgenden telkens als ik buiten kom!!!.
Ik vond wel dat ik als vrouw handtastelijkheden moest melden.
Maar heb tot nu intimidatie ondegaan.En ik wil niet dat de gemeenschap moet betalen als ze daadwerkelijk geen klacht indienen.
Tegen wat???????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik heb de vernedering wel ondergaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik wil geen nodeloze tussenkomst van politie!
Tenslotte betaald de hele maatschappij daarvoor.
En sorry dat wi ik NIET !
Laatst gewijzigd door bamboeka op 22 nov 2007 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#4 , 22 nov 2007 06:50

Het kan toch niet dat je lichaamlijke aanvallen moet ondergaan omdat iemand door uitlokking zijn gelijk wil halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan heeft de persoon die mij aanvalt nog het lef om mij fysiek aan te vallen!

Vocaal kan ik iets aan maar dit tart alle verbeelding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dit nu onder te brengen onder uitlokking???????????????????????????????????????????????????????????????????of wat overkomt me nu weer!!!!
Slagen en verwondingen of hoe noem je zo iets ???????????????????????????????????????????????????????????????????

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#5 , 22 nov 2007 07:16

Slik dat maar eens door!
Als alleenstaande vrouw lichaamelijk aangevallen te worden in een kelderverdieping.
Wel noem me onwetend..............Maar ik geloofde tot nu.........dat dat niet kon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar deze persoon kan dus alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met vrijgeleide en vriendjes??????????????????????????????????????????????????????????????Of welke naam moet je daar nu weer aan geven?????????????????????????

PAS DUS OP MENSEN ! NERGENS BEN JE NOG VEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#6 , 22 nov 2007 07:25

En als ik hier geen antwoord op krijg is dat maar zo...............................
Ik ben er gewoon NIET GOED VAN HOE DIE VENT EEN VROUW BEHANDELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dan heb ik dit maar van me afgeschreven zoals in een dagboek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAAR TOCH IK ZOU WEL WILLEN DAT DIT NIET KAN! Zomaar iemand fysiek aanvallen!

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#7 , 22 nov 2007 09:18

Hele nacht niet geslapen.Hoe is het mogelijk dat iemand je durft lichamelijk aan te vallen?

Dat voelt aan als een verkrachting. Dat zou toch NIET mogen kunnen
Bovendien pleegde men ook nog eens morele schade.

Men sprak over mijn overleden man.Overleden nl. in 1978 in bevolen dienst met een vliegtuig ! Hoe kan hij in 2007 hier in betrokken worden? tenzij om mij morele schade toe te brengen.
En inderdaad ik kan het NIET DOORSLIKKEN. DAT DOET MEN GEWOON NIET!

Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#8 , 22 nov 2007 11:24

Bamboeka,

Persoonlijk heb ik enkele malen klacht ingediend bij de politie voor gelijkaardige incidenten in een relatief grote mede-eigendom. Telkens heb ik daarna geen analoge problemen meer gehad met de persoon waartegen ik klacht indiende wegens één of andere vorm van intimidatie.

Je uitleg dat een klacht kosten zal veroorzaken gaat niet op. Je betaalt belastingen om o.a. ervoor te zorgen dat de politie de veiligheid van iedereen, inclusief jou, verzekerd. Het is dus maar normaal dat je beroep doet op hen, als je veiligheid in het gedrang komt.

Wens je een meer laagdrempelige aanpak, contacteer dan de preventiedienst van je gemeente (als die bestaat). In mijn gemeente bestaat die. Hun tussenkomsten waren zeer efficiënt, voor zover zij bevoegd waren.

Of neem contact op (telefoon, bezoek, ...) met het justitiehuis van je arrondissement.
Surf naar: http://www.belgium.be/eportal/index.jsp
Vul "justitiehuizen" in bij de knop "zoeken" en klik erop.
Klik op de categorie "justitiehuizen" van het resultaat.
Klik uiteindelijk op de knop "adressen" (rechts boven) en zoek het adres van het justitiehuis van je arrondissement op.

Het justitiehuis is de eerstlijnhulp van justitie. Zij zullen je wegwijs maken en je aangeven wat je kan doen en niet doen.

Maar het lijkt me dat je uiteindelijk een keuze zal moeten maken:
- ofwel berusten
- ofwel klacht indienen bij de bevoegde instantie.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”