Onduidelijkheid in het verslag bijzonder algemene vergadering

Casis
Topic Starter
Berichten: 56

Onduidelijkheid in het verslag bijzonder algemene vergadering

#1 , 23 jan 2016 11:24

Beste.

Er is een Bijzondere Algemene vergadering geweest. Ik was hierop niet aanwezig omdat het volgens de agenda ging over een verbouwing van een andere eigenaar, waar ik verder geen problemen mee heb.

Nu zijn in het verslag de 3 punten opgelijst die op de uitnodiging stonden + stemming. Nu voor deze oplijsting (behandeling van de Agenda) staat, in een voorgaande paragraag van het verslag, nu plotseling:

"De syndicus geeft uitleg inzake......... de mede-eigenaars bevestigen ........"

Deze paragraaf punt stond niet op de uitnoding, en gaat over een punt waar ik de Syndicus al eens mondeling van op de hoogte had gebracht niet akkoord mee te gaan. Als je deze paragraaf leest zou je "de mede-eigenaars bevestigen " kunnen begrijpen dat hierover gestemd is.

Ik heb de syndicus hierover aangeschreven en gevraagd de schrijfwijze aan te passen. Na 2 weken ( + 1 herinnnering) geen reactie. Er rest mij dus niets dan het protest aan te tekenen tegen dit verslag vermoed ik. Of ben ik hier echt aan spijkers op laag water aan het zoeken?

Wat is het gevolg en de procedure om een verslag aan te vechten?

Alvast bedankt!

Cas

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
naicwill
Berichten: 715

#2 , 23 jan 2016 20:05

Pedro:
"U kan zich alleen beroepen op artikel 577-9§2 B.W. hetwelk de mogelijkheid biedt om onrechtmatige, onregelmatige of bedrieglijke beslissingen binnen de door de wet voorziene termijn te laten vernietigen.
Verder zal u afhankelijk zijn van de inzake voorliggende meerderheidsrechtspraak aangevuld met rechtsleer."


http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?t=34429
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”