Agendapunt: beslissen over bijeenroepen BAV tijdens algemene vergadering

renee444
Topic Starter
Berichten: 43

Agendapunt: beslissen over bijeenroepen BAV tijdens algemene vergadering

#1 , 03 jan 2016 22:29

Ik ben mede-eigenaar, en ga de syndicus aangetekend op de hoogte brengen van de agendapunten die ik op de agenda van de algemene vergadering wil.

Vorig jaar heb ik dit via mail gedaan en is hij mijn agendapunt "vergeten" (van daar nu aangetekend).
Toen is het onder "varia" behandeld, en werd er beslist een bijzondere algemene vergadering bijeen te roepen nadat een expert langs zou gekomen zijn, toen het erop aan kwam weigerde hij deze bijeen te roepen, en heb ik 20% van de mede-eigenaars moeten optrommelen om alsnog de vergadering af te dwingen.


Nu wil ik een agendapunt formuleren dat zou inhouden dat een bijzondere algemene vergadering plaatsvindt nadat we een nader te bepalen aantal bestekken hebben bekomen, zonder opnieuw 20% van de mede-eigenaars bijeen te moeten krijgen. Ik zou alles zo precies mogelijk willen formuleren zodat de syndicus het niet kan saboteren. Hoe moet ik dit agendapunt formuleren?

De bestekken gaan om werken voor het volledig vernieuwen van een plat dak dat lekt. Er gaat een poging ondernomen worden om dit plat dak te herstellen, mocht dit niet lukken hetgeen ik vrees wil ik niet opnieuw een jaar wachten alvorens iets beslist wordt.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding