geluidsoverlast: gedruppel regen bij buren

kaminholz
Topic Starter
Berichten: 3

geluidsoverlast: gedruppel regen bij buren

#1 , 22 okt 2015 01:19

Mijn buren hebben een nieuw terras gelegd van uit dat plastieke houtvervangingsmateriaal dat optisch op hout lijkt maar een soort plastiek is. Nu druppelt het daar na een regenval permanent op dit materiaal dat een enorm goede klankkast blijkt te zijn. Het is erg vervelend en zenuwslopend. Kan ik daar iets aan doen? De exacte plaats van de druppelij is niet gemakkelijk uit te maken. Ik ben vrij zeker dat het ergens bij hen op het terras druppelt, zijn zelf horen dat niet (wat daaraan ligt dat zij bij en na de regen niet buiten zitten...). Hoe pak ik dit het beste aan? Mondeling bespreken heb ik gedaan maar het is nog niets gebeurd. Ik heb een neutrale tot goede contact met de buren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
loeki
Berichten: 267

#2 , 22 okt 2015 07:19

U kunt een manier zoeken om het daar niet meer te laten regenen......

Neen, misschien eens vragen of ze een goot kunnen hangen aan het dak van de veranda, dan kan het niet meer druppen vanaf het dak

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”