waar informatie mbt eigenaars bouwgrond

Krakot
Topic Starter
Berichten: 13

waar informatie mbt eigenaars bouwgrond

#1 , 07 okt 2015 16:53

Ja ik wist niet goed hoe de titel te formuleren .

Maar volgende.
Ik ben al enkele jaren , te samen met mijn twee zussen eigenaar van een bouwgrond , dat in der tijd geschonken geweest is door een nonkel van ons .
Sinds enkel maanden is er wat onenigheid tussen mij en één van mijn zuster .
Ze doet niets anders als stokken in de wielen steken en mij in alles en nog wat dwarsbomen .
Nu is het zo dat mijn andere zuster ( waar ik geen ruzie mee heb , maar wel een betere band heeft met haar andere zuster dan mij ) in geldnood zit , en deze heeft enkele maanden geleden te kennen heeft gegeven misschien haar deel in de bouwgrond te willen verkopen en dat de zuster waarmee ik onenigheid heb hierin geïnteresseerd was .
Ik heb haar duidelijk gezegd dat ik dit spijtig zou vinden als ze dit aan mijn andere zuster zou verkopen, want hierdoor zal zuster die ik niet zo graag meer heb , haar gesterkt voelen .
Nu vind ik dat deze zuster de laatste tijd vrij vreemd doet tegenover mij als ik over die grond begin .
Nu heb ik een groot vermoeden dat mijn zuster haar deel toch heeft verkocht aan mijn andere zuster.
Is er een mogelijkheid om te controleren of mijn zuster dit aan mijn andere zuster heeft verkocht ??
Waar of hoe kan ik dit controleren ?
Kan het zijn dat ik dit pas na enkele maanden na de verkoop kan controleren ?

Bedankt !

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding