huurkontrakt gemeenschappelijke deel

landscamp
Topic Starter
Berichten: 32

huurkontrakt gemeenschappelijke deel

#1 , 27 sep 2015 22:27

Ik ben nu bezig met het opmaken van een huurkontrakt. Nu kom ik aan het punt van gemeenschappelijk deel en kosten. Het gaat over een complex met twee appartementen waarvan bepaalde zaken gemeenschappelijk zijn. Na de renovatie van het eerste appartement ligt bv de verlichting en parlefoon op een derde circuit ten laste van de eigenaar. Uiteraard komen de kosten op rekening van de huurder(s). Nu lees ik iets van duizenden etc. dat begrijp ik niet goed. Is het niet eenvoudiger om de kosten te delen vlgs. de maanden per jaar. Twee huurders dus eigenlijk ieder 50% of zolang er maar een huurder is 50 % huurder en 50% verhuurder. Het tweede appartement ga ik nl. ook renoveren. Dus enkele maanden geen huur ontvangen. hoe plaats ik dit wettelijk in het huurkontrakt. En wat is de wettelijke verdeelsleutel? (gemeenschappelijk deel ook reinigen van septische put)

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding