geluidshinder

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

geluidshinder

#1 , 27 jul 2015 09:55

Volgend probleem ..geluidshinder .
Buur is legale vogelvanger met geluids installaties in tuin .
alle stappen doorlopen .
Vredegerecht stelt zaak voor onbepaalde tijd uit .
Vredegerecht wil 2513 euro van mij om geluidsdeskundige te sturen .Tot die niet gebeurt is er geen uitspraak.
Ik wil deze som niet op de tafel leggen .
Er is ook geen strafzaak mogelijk.

Naar het schijnt is er een ombudsman van FOD om zulke zaken te bespreken .
Deze info komt van departement Vlaamse raad LNE(Leefmilieu,natuur en energie)
Heeft iemand enige informatie inzake waar ik deze dienst of persoon kan vinden ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 jul 2015 10:09

Je kan Ombudsman.be proberen => daar doorklikken naar de juiste ombudsman. Maar niet alle ombudsdiensten zijn op deze site terug te vinden. Wel het proberen waard...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

LeenW
Berichten: 12826

#3 , 27 jul 2015 10:23

Bespreken wil wel zeggen bemiddelen. Enkel de vrederechter kan hierin een uitspraak doen.

Reclame

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#4 , 28 jul 2015 11:53

Als burger/klant heb je het recht een klacht in te dienen wanneer je niet tevreden bent over de dienstverlening van het Agentschap voor Natuur en Bos of van een medewerker van het agentschap.

In eerste instantie maak je jouw klacht bekend aan het agentschap die deze klacht volgens een vastgelegde procedure zal behandelen. Binnen de 10 dagen na ontvangst van de klacht krijg je bericht dat jouw klacht ontvangen werd. Jouw klacht wordt door ons afgehandeld binnen de 45 kalenderdagen volgend op de registratie ervan door de klachtencoördinator.

Hieronder vind je de lijst van de verschillende klachtencoördinatoren van het Agentschap voor Natuur en Bos.
Kies de toepasselijke coördinator, afhankelijk van uw woonplaats of de situatie/het dossier waarover je een klacht indient.

Gebruik het formulier 'klachtenformulier' (Word-document) om ons jouw klacht per brief, mail of fax te bezorgen. Je kan uiteraard ook telefonisch contact opnemen met de klachtencoördinator of een andere medewerker van het agentschap. Een schriftelijke melding wordt echter aanbevolen.

Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht door het Agenstschap voor Natuur en Bos, dan kan je in tweede instantie terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel, Tel 0800 240 50.



Klachtencoördinatoren
Centrale Diensten
Koning Albert-II laan 20
1000 Brussel
Tel 02 553 81 02
Fax 02 553 81 05
anb@vlaanderen.be

Limburg
Lily Gora
Koningin Astridlaan 50 bus 5
3500 Hasselt
Tel 011 74 25 32
Fax 011 74 24 99
lim.anb@vlaanderen.be

Antwerpen
An Wouters
Lange Kievietstraat 111-113 bus 63
2018 Antwerpen
Tel 03 224 62 62
Fax 03 224 60 90
ant.anb@vlaanderen.be
West-Vlaanderen
Annick Bacquaert
Jacob v. Maerlantgebouw
Koning Albert I-laan 1/2 bus 74
8200 Brugge
Telefoon: 050 24 77 40
Fax: 050 24 77 45
wvl.anb@vlaanderen.be

Vlaams-Brabant
Tania Coosemans
Vlaams Administratief Centrum
Diestsepoort 6 bus 75
3000 Leuven
Tel : 016 66 63 00
Fax 016 66 63 05
vbr.anb@vlaanderen.be

Oost-Vlaanderen
Griet Buyse
Vlaams Administratief Centrum (VAC)
Virginie Lovelinggebouw
Koningin Maria Hendrikaplein 70/73
9000 Gent
Tel 09 276 20 00
Fax 09 276 20 05
ovl.anb@vlaanderen.be

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”