Geachte,
Eerdaags hebben we de jaarlijks algemene vergadering van het gebouw waar we met twaalf eigenaars zijn.
Als commisaris der rekeningen heb ik al meerdere keren gevraagd aan de syndicus om me per mail een copy van de te betalen driemaandelijks onkosten toe te sturen,doch dit gebeurt niet,en men geeft nooit een tegenbericht.
Ook hadden wij een spaarfonds wat door de meerderheid van eigenaars is goedgekeurd maar blijkbaar is dit stopgezet door de syndicus want er word niets meer aangerekend aan de medeeigenaars,en wij hebben nog nooit in zestien jaar ook enige intrest op die rekening mogen herkennen.
We hebben reeds van 2011 nog een grote som terug te krijgen maar dit gebeurd ook niet,men zegd altijd dat dit in orde zal komen.
Het zelfde gestelt met het technisch beheer.
Ook hebben we onze terrassen laten renoveren,doch voor de tweede keer komen de stenen los, (de eerste keer heeft aannemer de stenen komen herstellen na twee jaar aandringen)en barsten en vallen van het eerste verdieping naar benenden in de tuinen.
Syndicus heeft daar in januari een aangetekend schrijven voor gestuurt naar de firma die de werken heeft uitgevoerd maar deze reageren niet,en de syndicus reageerd ook niet meer en volgd het dossier niet op.
Kan ik op de volgende vergadering kwijting weigeren aan syndicus voor wat betreft het technisch,en voor het boekhoudkundig beheer,als deze er om vraagd.
Waarschijnlijk zoals altijd zal ik de enige zijn denk ik en wat gebeurd er dan.
Hartelijk Dank
MVG