Hallo
Ik woon in een appartement reedt 1,5 jaar beheerd door een eigenaar 2 gebouwen van 6 appartementen naast mekaar! Ik had reeds vermoeden dat er iets niet klopte met de lasten mazout.Eerste 6 maanden 750 euro voor mazout ( van 1/08/2013 tot 31/12/13) en voor het jaar 2014 850euro mazout???? Ben er trouwens bijna nooit door mijn werk.Ik ben gestopt in 2014 met de lasten te betalen omdat ik gewoon een papier in de bus krijg met de omschrijving van lasten zoals water warm water en mazout en dan een bedrag ernaast! Ik heb de eigenaar gevraagd om een gedetailleerde afrekening te krijgen maar ik mocht op hun bureau de documenten zien helaas was het snel een aantal kaften openen en weer in de kast, geen enkel document met de berekening!Nu heb ik een aangetekende brief gestuurd en ik heb afspraak nu volgende dinsdag 10 februari 2014. En in de brief die ik kreeg stond wel dat ik geen inzicht kreeg in alle berekeningen om de privacy van de medehuurders niet te schaden en zij geen kopies kan geven. Nu zit hem daar nu juist het probleem, hoe kan er een berekening gemaakt of nagezien worden zonder deze informatie? Kan iemand mij helpen wat te doen of te vragen als ik daar ben. Zelfs andere huurders klagen over hun mazout rekening, er is echt iets niet pluis.Alle hulp is welkom..Alvast dank!