Appartement gekocht - schotelantenne verboden

eylis
Berichten: 8842

Re: Appartement gekocht - schotelantenne verboden

#16 , 07 feb 2015 15:33

En als je de schotel decoreert met een geschilderde "trompe oeuille" in de vorm van struweel, struikgewas ende bloempjes en er een schilderijlijst omheen hangt, is het dan nog een schotelantenne?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette
Berichten: 2507

#17 , 07 feb 2015 15:48

Na al die jaren heeft de syndici eindelijk gemeld op de laatste AV dat mijn schotel mag blijven staan, omdat hij op privé staat en niet aan het gebouw bevestigd is.
In de meeste appartementsblokken mag je ook geen was ophangen op het terras aan de voorkant, ook om het uitzicht te behouden.

Vindt U dan dat men ook dat reglement zomaar aan zijn laars mag lappen wegens "niet vastgemaakt" aan het gebouwd en privé grond?

makila
Topic Starter
Berichten: 19

#18 , 23 jun 2015 12:46

Ondertussen plaatsing schotel gewoon voorgelegd op de algemene vergadering van de VME. 0 tegenstemmen, maw goedgekeurd op de stemming.
Het probleem heeft zich dus vanzelf opgelost.

Reclame

giserke
Berichten: 2434

#19 , 23 jun 2015 14:11

Ik heb sinds kort ook TV Vlaanderen.
de schotel is een kleine eivormige plaat. Je ziet hem bijna niet hangen.

WP002
Berichten: 1479

#20 , 23 jun 2015 15:08

Als ze schotelantennes verbieden, dan vind ik dat ze tuinkabouters moeten verbieden ook...

adsummam
Berichten: 582

#21 , 24 jun 2015 09:26

Zie ook :

Appartement gekocht- schotelantenne verboden 26-01-2015.

Reactie dilbeccha 29-01-2015

makila
Topic Starter
Berichten: 19

#22 , 24 jun 2015 13:13

Ik heb sinds kort ook TV Vlaanderen.
de schotel is een kleine eivormige plaat. Je ziet hem bijna niet hangen.
Hier ook een kleine eivormige schotel van 43cm in de lengte in een onopvallende grauwe kleur. De schotel hangt tegen mijn klimop aan een paal die verborgen is tussen de klimop. En de draad van de schotel naar binnen is verborgen in de klimop. Er is 1 gaatje geboord van 1cm op de draad naar binnen te halen, en dat is het.

Dus de buren hebben er géén last van. Vanop de straatkant zie je de schotel niet hangen. Ook als je langs mijn tuin passeert aan de achterkant zo je ze enkel hangen als de klimop net geknipt is, en je er echt naar op zoek gaat ..

43cm is erg klein, de meeste standaard schotel van hier zijn 60cm groot. En toch heb ik perfekte ontvangst zelfs als het hard regent en het zwaar bewolkt is. De schotel is van topkwaliteit en komt uit het buitenland.

WP002
Berichten: 1479

#23 , 24 jun 2015 14:27

43cm is erg klein, de meeste standaard schotel van hier zijn 60cm groot. En toch heb ik perfekte ontvangst zelfs als het hard regent en het zwaar bewolkt is. De schotel is van topkwaliteit en komt uit het buitenland.
Mag ik voor de aardigheid eens weten op welke satellieten de schotel gericht is? Astra 1? 2? 3? Hotbird?

makila
Topic Starter
Berichten: 19

#24 , 24 jun 2015 23:07

Astra 2.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”