nieuwe gebuur

jozef
Topic Starter
Berichten: 1
Locatie: beringen

nieuwe gebuur

#1 , 06 feb 2006 10:33

Goededag iedereen ,

mijn naam kunnen jullie zien , ik woon in limburg beringen . Eerst wat uitleg , half open bebouwing , nu komt er iemand bouwen . Hij bouwt tegen, mijn huis aan met een 1steense muur en isolatie van isomo 2cm dik. hij laat een kraan komen om zijn tuin op te ruimen maar ruimt mijn stenen en plaveien ook op , hij laat ze gewoon in zijn grond steken . Die notabene op mijn grond lagen . Dat is ondertussen al geleden van 22 november 2005 . ik heb gevraagd aan de aannemer of de eigenaar eens wil komen praten omdat ik hem zelf niet te pakke krijg maar hij komt dus niet. ook betonne platen achter in de tuin zijn gebarsten door de kraan .
Wat kan ik hier tegen doen?
bij voorbaat dank

groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ratione Legis
Berichten: 76

#2 , 18 mar 2006 18:00

Indien u dit alles kan staven met bewijsmateriaal zoals foto's, dan zou ik zo snel mogelijk een advocaat aanstellen en de rechter een expert laten aanstellen om de schade te begroten (gebarsten muren, etc).

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”