renovatie dakterras

allyson
Topic Starter
Berichten: 2

renovatie dakterras

#1 , 09 nov 2014 10:22

hallo
terwijl ik op reis was tijdens de bouwverlof hebben ze werken uitgevoerd op mijn terras
ik kwam thuis mijn terras een puinhoop geen email of brief in de post dat ze dit gingen
doen kan dit zo maar geen bericht of toestemming vragen van de ondernemer of syndic :?:
vergeet te zeggen dat ik eigenaar ben van het appartement
mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 09 nov 2014 10:33

Als mede-eigenaar kan je toch naar de AV gaan. Wat werd hier beslist? Heb je een kopie van het verslag van deze AV ontvangen? Indien ja, was je toch op de hoogte dat de werken zouden worden uitgevoerd.

allyson
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 12 nov 2014 19:30

heb nu pas een verslag gekregen van de werken die zijn gebeurd dus nee was niet op de hoogte alsook mij buurvrouw of bovenbuur mits ze via terrassen tot
bij mij zijn gekomen met gebruik van een lader is een beslissing geweest na dat onderbuur waterschade had in de winter de werken zijn uitgevoerd in de bouwverlof

Reclame

Franciscus
Berichten: 38595

#4 , 12 nov 2014 19:37

Waterschade = dringende tussenkomt en kan syndicus direct beslissen om schade te herstellen.
Wat de rest betreft is een andere zaak ... normaal zal alles boven de waterdichting van u zijn ... wie wat moet betalen is dan weer een andere vraag.
Begin met basisakte en reglement gebouw eens te lezen

caroline1234
Berichten: 145

#5 , 13 nov 2014 02:31

Franciscus, als die buurvrouw waterschade had in de winter, is dit dan de een dringende tussenkomst als die herstelling pas gebeurd in de zomer ( bouwverlof )?

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”