verstopping appartement

jenhte
Topic Starter
Berichten: 3

verstopping appartement

#1 , 12 sep 2014 07:41

bij een verstoping van afvoer buis moet de meeden eigenaars altijd meebetalen voor de onkosten ook al is het bij de boven buuren en is het keuken vet ik denk dat de eigenaar zelf moet instaan voor de kosten en niet de meeden eigenaars

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jenhte
Topic Starter
Berichten: 3

#2 , 12 sep 2014 07:47

bij een verstopping van afvoer buis moet de meeden eigenaars altijd meebetalen voor de onkosten ook al is het bij de boven buuren en is het keukenvet ik denk dat de eigenaars zelf moet instaan voor de kosten en niet de meeden eigenaars

jenhte
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 12 sep 2014 07:49

bij een verstopping van afvoer buis moet de meeden eigenaars altijd meebetalen voor de onkosten ook al is het bij de boven buuren en is het keukenvet ik denk dat de eigenaars zelf moet instaan voor de kosten en niet de meeden eigenaars

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 12 sep 2014 12:05

Enkel indien de verstopping in een gemeenschappelijke afvoerbuis zit moeten alle eigenaars betalen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”