Technisch assistent mogelijk
Geplaatst: 11 jul 2014 13:02
Dag forumleden,
Mag men in een appartementsgebouw een functie creëren voor een soort "technisch assitent"? Een eigenaar die bijvoorbeeld de lampen aankoopt en vervangt, zout in de waterverachter,... het zou eerder een vrijwillige functie zijn (zonder echte verloning) en ook zonder echte verplichtingen. Eerder een eerste soort aanspraakpunt om kosten te besparen. Mogen we op het einde van het jaar bijvoorbeeld wel een etentje trakteren? Kan dit dan van de rekening van de eigendom of is het best om dit uit eigen zak te doen?
Indien het mogelijk is, zou deze persoon dan ook een verzekering moeten/kunnen nemen? Ik veronderstel dat als het mogelijk is dat we dit dan ook allemaal duidelijk in het verslag moeten schrijven?
Mag men in een appartementsgebouw een functie creëren voor een soort "technisch assitent"? Een eigenaar die bijvoorbeeld de lampen aankoopt en vervangt, zout in de waterverachter,... het zou eerder een vrijwillige functie zijn (zonder echte verloning) en ook zonder echte verplichtingen. Eerder een eerste soort aanspraakpunt om kosten te besparen. Mogen we op het einde van het jaar bijvoorbeeld wel een etentje trakteren? Kan dit dan van de rekening van de eigendom of is het best om dit uit eigen zak te doen?
Indien het mogelijk is, zou deze persoon dan ook een verzekering moeten/kunnen nemen? Ik veronderstel dat als het mogelijk is dat we dit dan ook allemaal duidelijk in het verslag moeten schrijven?