Haag

gerdaschelfhout
Topic Starter
Berichten: 1

Haag

#1 , 10 jul 2014 15:05

ik liet leielinden plaatsen met overeenkomst v/d buur op zijn grond en mocht mijn haag laten doorgroeien door de afsluitdraad zodat zijn vrouw niet meer depri was van de betonpalen te zien v/d scheidingdraad geplaatst in 1985,nu knip ik de linden reeds 3 jaar ook langs zijne kant want door de brede haag kan ik er niet aan op mijn kant en nu ineens mogen wij niet meer op zijn hof hoewel ik altijd alles netjes op kuis ,ik legde een plank op de haag maar sta te wiebelen en is levensgevaarlijk ook omdat ik een schouderprothese heb sedert 3 maand .Ervalt niet te spreken met hem ,ik vroeg al hulp aan de wijkagent ,die laat zich niet zien en ook de burgemeester die ik de overeenkomsten liet bezorgen laat niets horen ,heb ik het recht van mijn linden te knippen op zijn grond ,ik vroeg raad aan een advocaat maar die vroeg al 500€ z/btw op voorhand te betealen juist voor hem een briefje te schrijven wat kan ik nog meer vragen of doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 10 jul 2014 16:37

Gezien de linden op de grond van buur staan zijn het wettelijk ZIJN linden en niet die van u.
Dus mag u er niet aankomen.
En moet hij die dus onderhouden.

erasmus
Berichten: 22

#3 , 11 jul 2014 11:06

Als ik goed begrijp heb je een haag op zijn grond gezet? Staat die niet op de perceelscheiding?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”