pesterijen? of bedreiging?

loekalover
Topic Starter
Berichten: 1

pesterijen? of bedreiging?

#1 , 05 jun 2014 01:36

Ik woon al 2jaar op een appartement, heb nooit last met de buren.
Uitgezonderd die naast mij, eigenlijk geen ruzie maar eerder last van het muziek midden in de nacht.
Niet alleen ik ook buren rondom.
Daarbij wordt er steeds van alles stuk gesmeten waardoor de straat (wonen in een smal straatje, er is dus geen plein aanwezig) volg met allerlei vuil liggen, ook glas.
Wanneer de ,muziek opstaat hebben we al meermaals gevraagd deze stiller te zetten.
Waarbij hij eens lacht en gewoon verder doet.
politie is al meermaals voor deze persoon langs geweest, enkel verwittigen meer niet.
Deze persoon heeft een enorm drugsprobleem, en is dan buiten zinnen ook wanneer hij drinkt.
Heeft al meermaals mensen uitgedaagd op straat ook mijn vriend.
Na al deze voorvallen en nog zoveel meer krijgen we er wel genoeg van.
Nu vandaag vond ik (naar mijn mening) dat er een bedreiging naar ons toe was.
Tussen mijn 2 ramen ter hoogte van mijn velux, ging een merel opgehangen aan een draad drie vastgemaakt is onder aan mijn raam tussen 2 dakpannen.
Ik vind dit persoonlijk een zieke grap, heb de politie verwittigd, die zijn langs gekomen om dit vast te stellen. Waarbij ze zelf al het vermoeden hadden dat dit het werk van men buur is.
Aangezien hij al meer dan 1 maal in een psychiatrische instelling heeft gezeten
Kan iemand aub tips geven wat ik eraan kan doen.
Ben hier niet meer gerust, durf amper nog de deur uit.
Dank bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 05 jun 2014 09:17

Met een vermoeden bent u niks, u moet met concrete bewijsbare feiten afkomen.

Franciscus
Berichten: 38600

#3 , 05 jun 2014 20:54

Van elk feit dat strafbaar is PV laten opstellen. Dus bij elke vorm ban overlast politie ter plaatse en PV laten opstellen ...lawaai kan vb ook al van de openbare weg worden vastgesteld.
Voor niet strafbare feiten een melding laten opstellen.
Wie kan aan de plaats waar die merel werd opgehangen?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”