Veranderen draad scheiding buren

erasmus
Topic Starter
Berichten: 22

Veranderen draad scheiding buren

#1 , 07 mei 2014 15:49

Ik heb een zeer oude draad (meer roest dan metaal) op de scheidingslijn met mijn buur. 2010 had een storm zijn boom vallen op de draad.
Resultaat , twee betonen palen en stuk (15m)draad kapot dus ik verwachte dat het gaat herstellen.
Maar ik heb een zware beroerte gehad en heb lang in het ziekenhuis gelegen.
Dit jaar hem gezegd die palen en draad MOETEN herstelt worden dat ik een hondje komen voor mijn dochter
We hebben afgesproken (mondeling) voor de draad veranderen (ik koop de draad) en (zijn) bomen die te kort draad staan te toppen of uit te doen.
Vele bomen (dennen) hebben takken die overhangen en de stam vernield de onderste betonplaat met de wortels.
Eergisteren zei de buur dat hij alleen de draad wilt veranderen waar hij dat kan zien en de bomen niet inkorten omdat de takken van de bomen toch door de draad groeien
Kan ik iets doen iets ?

bedankt
Laatst gewijzigd door erasmus op 09 mei 2014 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 07 mei 2014 16:22

Vredegerecht zal de enige oplossing zijn..

erasmus
Topic Starter
Berichten: 22

#3 , 09 mei 2014 19:02

Bedankt voor info.
het is ook (beetje) mijn schuld.Ik had eerder moeten mijn mond open doen. Maar je denkt "geen burenruzie is dat waard" en spijtig misbruiken mensen uw aardig karakter.
Jammer....

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”