pesterijen,bedreigingen en laster nog wel van ex vrienden

jan56
Topic Starter
Berichten: 3

pesterijen,bedreigingen en laster nog wel van ex vrienden

#1 , 06 feb 2014 17:56

Deze waren zowat mijn gezin aan het regeren, met wat ik moest ,en wat hun ogen ik niet hoefde te doen. Tot ik mijn vrouw rustig probeerde te krijgen, tot ik haar met haar armen nam om haar te bedaren ,het is ooit zo erg geweest dat ze voor het open raam ging staan, ze ging uit het raam springen ,want ik ging haar vermoorden .Daar heb ik haar weer met haar armen genomen en weggehaald .Met deze woorden ging ze ook naar haar werk ,en vertelde het ook daar de ronde . dan moest ze van vrienden hier mee naar de politie gaan ,en er bij laten zetten dat ik haar sloeg .Dit heb ik nooit gedaan .Hier is toen wel een P.V. van opgemaakt ,waar ik dan om uitleg moest komen . Maar wat ik dan hier nog allemaal over mij heen krijg ,banden van mijn wagen plat zetten ,nagels op het gazon gooien ,wielen van mijn fiets los zetten,planten af komen knippen en dan zoals kinderen lang durig aanbellen en dan weer weg .Dan nog wat mensen achter me aansturen ,die me in het midden van het dorp komen uitkafferen . Ik heb alles gehad om deze te stoppen van politie, vredegerecht advocaat ,justitiehuis ,telefonisch contact met de federale politie , en dan nu heb ik klacht neer gelegd bij de procureur.Ik heb verschillende P.V. bij de politie liggen ,waar ik het dubbel in mijn bezit heb . IK kan er niets tegen beginnen want ze vragen overal bewijzen en dat kan niet, want ze doen alles als ik niet thuis ben of zijn snel weer weg ,of die mensen achter me aansturen tijdens mijn werk ,zodus ik kan niks beginnen .Nu is het zover dat ze voor mijn vrouw een andere woning hebben gezocht ,en dat ze hier in het dorp rondvertellen dat ze is weggegaan omdat ik haar sloeg ,en haar hebben kunnen over halen tot echtscheiding .Zo moet ik door zo een mensen alles kwijt spelen ,en kan er niets tegen doen . IK heb zelfs met de 106lijn al gebeld ,de 1712lijn al gebeld. En als ik het helemaal niet meer zag zitten heb ik dan toch maar de 1813lijn gebeld .Maar niemand weet raad voor mij .WETEN JULLIE OF IEMAND RAAD VOOR MIJ ,ik ben radeloos en verloren DANK

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor
Berichten: 10360

#2 , 08 feb 2014 08:39

“Art.443.Hij die in de hierna aangeduide GEVALLEN aan een persoon kwaadwillig een bepaald FEIT ten laste legt, dat zijn eer kan krenken of hem aan de openbare verachting kan blootstellen, en waarvan het wettelijk bewijs niet wordt geleverd, is schuldig aan laster, wanneer de wet het bewijs van het ten laste gelegde feit toelaat, en aan eerroof, wanneer de wet dit bewijs niet toelaat...Art.444.De schuldige wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot een jaar en met geldboete van zesentwintig euro tot tweehonderd euro, wanneer de tenlasteleggingen geschieden :Hetzij in openbare bijeenkomsten of plaatsen;Hetzij in tegenwoordigheid van verscheidene personen, in een plaats die niet openbaar is, maar toegankelijk voor een aantal personen die het recht hebben er te vergaderen of ze te bezoeken;Hetzij om het even welke plaats, in tegenwoordigheid van de beledigde en voor getuigen;Hetzij door geschriften, al dan niet gedrukt, door prenten of zinnebeelden, die aangeplakt, verspreid of verkocht, te koop geboden of openlijk tentoongesteld worden;Hetzij ten slotte door geschriften, die niet openbaar gemaakt, maar aan verscheidene personen toegestuurd of meegedeeld worden.”(8 juni 1867 Strafwetboek).

‘Met deze woorden ging ze ook naar haar werk ,en vertelde het ook daar de ronde .’ + ‘en dat ze hier in het dorp rondvertellen dat ze is weggegaan omdat ik haar sloeg’

Indien u kwaadwillig een bepaald FEIT ten laste wordt gelegd dan kan u klacht neerleggen bij de politie,zowel tegen de dader als tegen de mededader of medeplichtige.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”