deurwaarder slot opengebroken

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Re: deurwaarder slot opengebroken

#16 , 20 jun 2016 23:06

Het slot is opengebroken, blijkbaar met veel moeite, want ze hebben het ook kapot gemaakt. Een heel gat in geboord daar waar mijn sleutel in zou moeten passen en boven het slot een gat in mijn deur.
Ik heb het gisteren laten herstellen op eigen kosten.

Ik weet best dat als men geen overeenkomst hebt voor de afbetaling dat een deurwaarder langskomt. Spijtig genoeg zeggen ze wel niet wanneer. En ik werk. Ik kan moeilijk elke dag vrijnemen totdat ze komen...
Met één telefoontje naar die deurwaarder, dan weet je direct wanneer ze komen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#17 , 20 jun 2016 23:15

Veiligheidsdeuren zijn zomaar niet open te maken ook niet door een professionele slotenmaker daar komt meer materiaal bij te pas dan de bekende 'haakjes' .
En ja gezien u fouten hebt gemaakt door niet te betalen heeft de GDW het recht om binnen te koen vonnis;
Als de schade 'normaal' is wat dus perfect kan is ze ten uwe laste en niet voor de deurwaarder op slotenmaker.
Ze mogen ook een raam inslaan om binnen te komen en er dan een plaat voorschroeven op uw kosten.
Net zo goed dat politie bij een huiszoeking een ram mogen gebruiken of elke andere methode die nodig is om snel en veilig binnen te geraken.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”