verslag AV

rozenkwarts15
Topic Starter
Berichten: 24

verslag AV

#1 , 16 sep 2013 21:51

ik ben eigenaar van een glvl app gekocht in 2012. De vorige eigenaar meldde me dat op de AV van 2010 gemeld werd dat glvl niet meer aan de kosten van de lift moest betalen. Ik heb dit verslag van de AV. Men rekent mij echter nog steeds kosten aan. Ik heb dit aan de syndic gevraagd en krijg daar als antwoord dat deze aanpassing niet gebeurd is in de basisakte en dat ik toch nog dien te betalen. Is dit zo?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 16 sep 2013 22:03

Wat is de exacte bewoording in het verslag van de AV?

rozenkwarts15
Topic Starter
Berichten: 24

#3 , 16 sep 2013 22:16

15. Uitvoeren en kostprijs van het opstellen van gecoördineerde tekst van de statuten, con-form de nieuwe wettelijke bepalingen
Het reglement van mede-eigendom moet aangepast worden aan de nieuwe wet. Dit kan
notarieel of onderhands. Indien de quotiteiten niet gewijzigd worden kan dit onderhands.
Er wordt met eenparigheid beslist om de statuten te laten aanpassen door raadsman x of Kantoor y aan kostprijs. Er wordt met eenparigheid beslist om de gecoördineerde tekst op de volgende vergadering voor te leggen.
de secretaris merkt op dat vanaf 1 september het glv niet meer moet betalen in de kosten van de lift.
Er wordt met eenparigheid beslist om de kosten van elektriciteit te verdelen als volgt : 50 % gemene delen en 50 % voor de lift..
Er wordt met eenparigheid beslist om de aanpassing van de basisakte te financieren via het reservefonds.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”