Notulen versus register.

Saltadoom
Topic Starter
Berichten: 46

Notulen versus register.

#1 , 03 aug 2013 14:08

Art. 577-6 BW § 10. De syndicus stelt de notulen van de beslissingen op die worden genomen door de algemene
vergadering. De beslissingen van de algemene vergadering te notuleren in het register bedoeld in artikel 577-10, § 3

Vraag: Wordt hier bedoeld dat de notulen van de beslissingen in een register dienen ingeschreven te worden? Mag hieruit begrepen worden dat de notulen identiek is aan het register? Het register moet dit een afzonderlijk genummerd boek zijn? Of mag dat in boekvorm bijgehouden worden op de PC, bv via de applicatie "Word", kwestie van een mooi en leesbaar document te hebben?
En als de notulen gewoon samengevoegd worden tot een boek, kan in dit geval ook gesproken worden over het register?
Bedankt.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding