Belemmering uitrit

Joseke
Topic Starter
Berichten: 2

Belemmering uitrit

#1 , 24 jul 2013 12:03

Goede dag,

Ik woon naast een benzinestation.
Een jaar geleden werd er een nieuw prijzenbord geplaatst van shell waardoor ons zicht op het fietspad en rijweg werd belemmerd en het is zonder dat bord al moeilijk genoeg om uit te rijden omdat er verkeer komt van 4 kanten...alle bezoekers klagen dat het zo moeilijk is om uit te rijden en nu dit nog.

De gemeente zegt dat ik er niets aan kan doen, dat ze hiervoor een vergunning hebben.

De uitbater had me beloofd 1 cypres (aan mijn kant) te verwijderen maar helaas heeft hij er 5 verwijderd waarvan 4 zonder mijn medeweten.
Ik was die dag niet aanwezig.
Diezelfde man heeft me daarna beloofd die andere bomen te vervangen wat hiertoe nog niet gebeurd is.

Vorige week kwam er iemand van shell langs met het papier, aan mij te ondertekenen dat ik de plaatsing van het bord goedkeur, helaas ben ik niet akkoord.

We hebben ook beschadiging aan onze omheining die op onze grond staat, daar doet hij ook geen moeite voor om dat te herstellen, integendeel, hij is dan nog zo eigenwijs het wit te verven aan zijn kant, terwijl het ons eigendom is.
Wat raadt u me aan?
Met vriendelijke groeten
Jose.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 24 jul 2013 13:38

Aangetekend de uitbater van het station in gebreke stellen lijkt me een goede start.

Joseke
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 30 jul 2013 12:56

Bedankt voor de tip.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 30 jul 2013 13:21

Niet vergeten de nodige foto's van alles te nemen.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”