Gestoorde buurman

JosD
Topic Starter
Berichten: 13

Gestoorde buurman

#1 , 06 mei 2013 16:02

Vandaag thuis gekomen en eens in de brievenbus naar de post gekeken. Een paar weken geleden lag er een sigarettenpeuk in, nu een leeg pakje sigaretten. Daar de buurman reeds vaker voor problemen heeft gezorgd, ben ik er zeker van dat hij het weer is geweest. Wat kan ik hieraan doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 06 mei 2013 16:31

zolang u geen bewijzen heeft tegen de buurman, niet veel buiten melding maken bij de wijkagent dat iemand uw brievenbus als vuilbak gebruikt.

JosD
Topic Starter
Berichten: 13

#3 , 06 mei 2013 16:53

Overbuur heeft het gezien, en dan?

Reclame

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#4 , 06 mei 2013 16:59

zolang dat niet op video staat heeft u nog steeds geen afdoend bewijs, de buurman kan immers verklaren wat hij wil.

patjebrussel
Berichten: 627

#5 , 06 mei 2013 18:17

zolang dat niet op video staat heeft u nog steeds geen afdoend bewijs, de buurman kan immers verklaren wat hij wil.
En dat zou dan wel wettelijk zijn ? Het ene topic over filmen is nog niet koud, en hier is het andere dan weer.

Franciscus
Berichten: 38590

#6 , 06 mei 2013 18:40

U mag wel uw grond filmen met uw brievenbus ...
Ik hou zo de groei van mijn gras in het oog en de vogeltjes...

snellemichiel
Berichten: 193

#7 , 06 mei 2013 19:56

U mag wel uw grond filmen met uw brievenbus ...
Ik hou zo de groei van mijn gras in het oog en de vogeltjes...
Dan vergeten we nog die vervelende mollen!

Zolang die camera's geplaatst zijn zoals ze moeten is daar niets mis mee. Dan nog is het aan de rechter om te besluiten of die beelden kunnen aangenomen worden als bewijs of niet.

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#8 , 06 mei 2013 20:18

zolang dat niet op video staat heeft u nog steeds geen afdoend bewijs, de buurman kan immers verklaren wat hij wil.
En dat zou dan wel wettelijk zijn ? Het ene topic over filmen is nog niet koud, en hier is het andere dan weer.

bewakingscamera toestanden buiten beschouwing gelaten, als ik iemand een misdrijf zie plegen en ik heb de mogelijkheid dit te filmen om later aan de politie te geven, ik denk niet dat zoiets illigaal is.

Turaki
Berichten: 6870

#9 , 06 mei 2013 21:31

zolang dat niet op video staat heeft u nog steeds geen afdoend bewijs, de buurman kan immers verklaren wat hij wil.
Aan de rechter om te beslissen wat hij aanvaard als bewijs.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”