Kan niet meer bij teller water en el.

Tingtong
Topic Starter
Berichten: 88

Kan niet meer bij teller water en el.

#1 , 15 apr 2013 22:23

Na al veel problemen met nieuwe eigenaars van blokje van 3 app. was het weer bingo vandaag .
Ik zit met een oprit ernaast en een bureel en een loods achteraan ,ik betaal men deel in het KI en vandaag hadden ze nu eens een emmer vuile mazout (voorheen al
kerstbomen ,zetels, salontafels ,vuibakzakken,planten,enz ) bij mij achteraan gezet (zaterdag hebben ze aan de cv gewerkt en om dat bij mij te droppen moeten ze toch een 25 meter lopen)
Nu de tellers staan in de hal en kelder van dat gebouw en dit al meer dan 40 jaar en plots hebben ze een ander slot gestoken zodat ik bij problemen geen toegang meer heb tot de tellers (al bijna 20 jaar wel)
Wat als een waterbuis springt of kortsluiting bij mij is of werken wil uitvoeren kan ik niet aan de tellers , deur instampen mak ik niet doen , brandweer bellen ?.Teller opname ?

Wat staat me te doen om al dan niet weer toegang te verkrijgen .


Bedankt alvast

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 16 apr 2013 11:12

,ik betaal men deel in het KI
Heb jij een gewone huur of een handelshuur? Bij een gewone huishuur mag geen onroerende voorheffing meer gevraagd worden. Dat is ten laste van de verhuurder.
Ook moet je steeds toegang hebben tot de meters. Stel verhuurder via AS ingebreke en vraag hem de deur open te laten, of u een sleutel te geven.

Tingtong
Topic Starter
Berichten: 88

#3 , 17 apr 2013 07:59

Het is mijn eigendom , heb het gisteren in handen van mijn advokaat gegeven.
Vandaag men akte en KI binnengeven .
Het probleem met dat afval los ik zelf op door alles voor hun deur te smijten en dan doen ze het weg ...rare mensen he.
De wijk agent heeft het al meermaals kunnen vaststellen.
Laat afloop hier weten.

Reclame

Tingtong
Topic Starter
Berichten: 88

#4 , 21 aug 2013 17:44

Eindelijk hebben ze een sleutel achtergelaten bij de advokaat,

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”