advocaat VME

conan300
Topic Starter
Berichten: 46

advocaat VME

#1 , 03 feb 2013 19:34

Ik en enkele ander mede-eigenaars zijn gedagvaard door de VME ivm een geschil betreffende de betaling van volgens ons een onterechte faktuur.

De laatste tijd is de sfeer hier in het gebouw volledig verziekt en er gaan nogal wat mails over en weer met zinloze discussies. Ik opteer om de discussie voor de rechtbank te voeren.

Nu merken we in een van die mails dat de advocaat die de VME (syndicus) vertegenwoordigd, ALLE correspondentie tussen hem en onze advocaat gewoon doorstuurt naar andere eigenaars / leden van de RvME. Mag hij dit zomaar doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
marc mortier
Berichten: 670
Locatie: koksijde

#2 , 04 feb 2013 09:53

Het lijkt me "een brug te ver" wanneer de advocaat van de VME zich rechtstreeks richt tot de mede-eigenaars. Ter verdediging van de belangen van de VME werd hij door de syndicus aangesteld. Desgevallend kan laatstgenoemde de mede-eigenaars op de hoogte houden van de lopende procedure.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”