Het boekjaar loopt van 1.7. t/m 30.6.
De AV heeft plaats in de maand november, aldaar kan het nieuwe budget goedgekeurd worden. Echter zijn in de periode van 1.7. tot aan deze AV periodieke rekeningen voor b.v. verzekering gebouw, elektriciteit, tuinonderhoud etc. door de VME te betalen.
Verder moeten in deze periode reeds voorschotten (per kwartaal) door de ME's op de rekening van de VME gestort worden. Tot nu toe werden de betreffende bedragen voor het kwartaal 1.7. t/m 30.9. alsmede 1.10. t/m 31.12. in het budgetoverzicht opgenomen, en verder NIET afzonderlijk vermeld.
Vragen:
1)Moet e.e.a. in het verslag van de AV opgenomen worden, en dan met name ook de “periodieke betalingen en alleen maar deze”, dus geen “stilzwijgende verdere uitgaven”?
2) Moet het voorschot voor 1.7. t/m 30.9. alsmede 1.10. t/m 31.12. expliciet verwoord worden, en zo ja, hoe?
Dank voor reacties.
Groeten