....
Ik was inderdaad van plan om naar het kadaster te gaan re de adressen en ook naar het hypotheekkantoor voor een kopie van het reglement van mede-eigendom, de gecoördineerde statuten en huishoudelijk reglement ... hiervoor hebben ze me al naar 4 plaatsen gestuurd; niemand kan me juist zeggen waar ik die zaken kan vinden - van kamer van koophandel naar een ondernemingsloket (?) naar hypotheekkantoor ...
Alleen de hypotheekbewaarder kan een officieel afschrift afleveren van het Reglement van Mede-eigendom.
Opzoeken contactgegevens (email, tf, adres, openingsuren, ... ):
1. Ga naar:
http://annuaire.fiscus.fgov.be/qw/index.php?lang=nl
2. Klik in de linkse kolom op de optie "Bevoegdheden"
3. Wacht op het nieuw middenblad en kies daar in de keuzelijst van de rubriek "Administratie" voor AKRED
4. Naargelang het geval:
- Klik voor het kadaster op:
"Afgifte van kadastrale uittreksels of afschriften uit de kadastrale legger of het kadastraal percelenplan tegen betaling."
- Klik voor de hypotheekbewaarder op:
"Inschrijven van hypotheken op onroerende zakelijke rechten"
5. Beantwoord de vragen over het postcodenummer, en soms het adres van het onroerend goed.
Resultaat: het nodige om vanachter je telefoon/computer of per brief alle gegeven de bekomen.
Die methode heb ik uitgetest ten gronde voor BRUSSEL 6 en het werkt..
Tip: bij de hypotheekbewaarder dien je soms de naam van de bouwpromotor te geven voor een snelle opzoeking ter plaatse.