Hallo, goeden avond.
Op de AV is het voorstel om een nieuwe kuisploeg voor de parking te onderhouden aan te stellen niet aangenomen geweest.
Nu beweert de voorzitter van de RVM dat hij een opdracht gekregen heeft, van de aanwezige mede-eigenaars, om met deze firma verder te onderhandelen en aan te stellen.
Was misschien in slaap gevallen maar heb daar niets van gehoord op de AV.
Er staat ook niets daarover in het verslag van de AV en er niet over gestemd geweest.
Hij wil ook enkel de mede-eigenaars die een staanplaats hebben die kost doen betalen, wie een gesloten box heeft moet niet betalen. (???).
Vraag 1: als de mede-eigenaars een opdracht geven, aan wie dan ook, moet daar niet over gestemd worden? . Moet dat niet in de notulen vermeld worden om geldig te zijn? .
Vraag 2: de correcte verdeelsleutel is bepaald door de statuten en is bij ons volgens de aandelen.
Over een wijziging van de verdeelsleutel is nooit gestemd geweest op een AV en er is geen aanpassing van de statuten door een notaris.
Mag de voorzitter de regels zo maar wijzigen? .
Vraag 3: als lid van de RVM voel ik mij verplicht de mede-eigenaars op de hoogte te brengen van de situatie. De RVM heeft mij verboden contact te hebben met de syndicus en met de mede-eigenaars.
Dat kan toch niet ?.
Graag jullie mening.
Mvg.
Telenet.