Afsluiting op scheidingslijn.

freelance
Berichten: 2615

Re: Afsluiting op scheidingslijn.

#46 , 02 apr 2013 23:15

Als uw adres vermeld is in het bezwaarschrift , dan kan er geen discussie bestaan over welk kadastraal perceel het gaat , noch over de toedracht van de zaak .
Ook een afprint van de e-mail is een bewijs , indien de geadresseerde ( burgemeester ) op die afdruk voorkomt + de voornaamste gegevens .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
elvier
Topic Starter
Berichten: 23

#47 , 18 jun 2013 22:02

Nog steeds geen nieuws gekregen

elvier
Topic Starter
Berichten: 23

#48 , 04 aug 2013 19:41

Vandaag via overbuur vernomen dat er een wit blad aan het raam van mijn buur met de houten panelen hangt.
Ik lees daarop dat de gemeente een bouwvergunning afgeleverd heeft voor het afspannen van de zijdelingse scheidingsgrens.
Dat sinds 15 juli 2013.

Groot is mijn verbazing dat ik hierover niet ingelicht werd.
De brief die mijn buren uithangen hangt aan een raam dat enkele meter van de straat verwijderd staat.
Ik kom daar niet langs en kan bijgevolg niet weten dat daar iets hangt.
Daarin staat dat er tegen de beslissing van het schepencollege niets veranderd kan worden....
Wel dat men 31 dagen tijd heeft om bij andere instanties bezwaar in te dienen. (niet zo letterlijk vermeld maar daarop komt het neer)

Hoera!

Dus beste burgers van dit land...een goede raad....je moet geen rekening houden met verkavelingsvoorwaarden, bouw er maar op los...het wordt later toch geregulariseerd...

Wat kan ik nog doen?

Alles aanvaarden en toekijken hoe ze de hele zijlijn afsluiten met panelen van 2,30 m hoog?
Die zijlijn is bij hen nu afgesloten met betonnen panelen waarop kippendraad bevestigd is.
Mijn tuin is afgesloten door mijn haagbeuk.
Moeilijk zal het worden om over die panelen heen de kant van de buren te snoeien.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”