Lawaai over last buren

Davidx
Topic Starter
Berichten: 6

Lawaai over last buren

#1 , 29 sep 2012 10:30

Hallo.

Reeds ik hier woon heb ik last van lawaai de buren schuiven altijd met hun meubels je hoord het elke dag als ik thuis ben weekend. En ook ze doen dan nog iets anders als ze dan toch eens begrijpen welk lawaai ze maken dan doen ze iets anders bv als hun skype hard staat de over gang van dat toontje dan staat dat zo keihard en hun gesprekken kun je horen. Nu is al minder maar ze doen dan weer iets anders telkens. Ze hebben geen werk ze hebben on langs huis gekocht van de huisvestingsmaatschapei en ik huur alleen nog maar. Zijn daar echt verschilden rechten en reden als je huis koopt en of verhuurd. Zo ja welke dan. En ook als ik groot vakantie verlof heb dan hoor ik sircelzaag buren langs mij twee huizen verder en dan nog op de hoek verder.

Ik heb al meerder keren politie gestuurt maar lost niets op moet ik hoger stappen nemen. Ik heb al met de buren gepraat er over maar die lachen mij uit de buren rechts van mij zijn vreemden die verstaan het woord plagen en pesten niet. Als je daat over begint.Hoe kan ik het woord pesten uitleggen in turks.Want niemand snapt dat woord. Ik word blijkbaar graag geplaagt door de buren. Wij zijn jong getrouwd koppel. rond de 26 34 jaar.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke
Berichten: 1299

#2 , 29 sep 2012 14:05

Heb je al eens contact opgenomen met je verhuurder? Ik denk immers dat je in de eerste plaats eens moet nagaan of er nergens bijkomende geluidsisolatie kan worden geplaatst. De geluiden waarover jij hier immers schrijft, lijken mij veelal gewone bewonersgeluiden te zijn.

Er bestaan bij mijn weten geen verschillende normen tussen huurders en eigenaars van huizen.

Heb je eigenlijk je buren ook al eens uitgenodigd om gewoon een kop koffie bij je te komen drinken of zo? Als je verder met hen geen of weinig contact hebt, lijkt het me inderdaad nogal moeilijk om meteen met je klachten af te komen bij hen. Dat is dan ook mijn tip: zou je niet eens proberen die mensen wat te leren kennen, ook eens vriendelijk een babbeltje doen?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”