mijn buurman verplaatst stelselmatig mijn bezittingen

cbrh
Topic Starter
Berichten: 3

mijn buurman verplaatst stelselmatig mijn bezittingen

#1 , 14 aug 2012 16:03

ik bezit een appartement met parkeerplaats. Op deze parkeerplaats bevinden zich een personenwagen en 2 fietsen. Mijn buurman parkeert systematisch op maximum 30 centimeter van onze parkeerplaats waardoor hij ernstige moeilijkheden ondervindt om uit de eigen wagen te stappen terwijl hij aan passagierskant meer dan één meter ruimte overhoudt. Hij verplaatst telkens onze fietsen tot tegen onze eigen wagen en wanneer onze wagen uit de garage is, plaatst hij onze fietsen midden op onze parkeerplaats. Kunnen wij daar iets tegen ondernemen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 14 aug 2012 17:00

Syndicus inlichten, deze verzoeken de medebewoner hierover aan te spreken. In hetzelfde schrijven de syndicus verzoeken u middels een agendapunt op de volgende vergadering toe te laten op eigen kosten van uw staanplaats een open box te maken bestaande uit brandwerend materiaal.

Discussie voorbij.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”