Bomen snoeien in de hoogte

eylis
Berichten: 8836

Re: Bomen snoeien in de hoogte

#16 , 09 jun 2014 16:36

Beste zurich, wat is me dat nu met die dadingen? Jij moet helemaal niets meer met die kerel afspreken. U met rust laten , dat moet hij sowieso. En aan welke voorwaarden zou U zich moeten houden? En sancties? En wat moet er nog bemiddeld worden? Hij moet betalen en verder stopt het verhaal. Dat hij maar boos is. De mens was zich beter vooraf eens ter dege gaan informeren over de wetgeving mbt het bomenbosje.
Niet doen hoor dat dading-gedoe. De kerel heeft gegokt en heeft verloren en nu laat hij u gerust. Punt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#17 , 10 jun 2014 18:10

Heeft hij dat gezegd in aanwezigheid van de politie-inspecteur.
Of alleen tegen u. In dat geval kan de politie-inspecteur hem over de feiten gaan verhoren ... ineens vragen welke hooggeplaatste dat hem zijn job zal afnemen..
Verhoor op politiebureau kan leuk zijn.

Politie kan hiervoor zo wie zo PV opstellen dat zijn bedreigingen.... correctioneel vervolgbaar.
Soortgelijke ...ik ken de burgemeester en die zal ervoor zorgen dat ge uw klak aan de haak mag hangen enz enz

zurich
Topic Starter
Berichten: 29

#18 , 11 jun 2014 22:29

Beste Franciscus, & Eylis
Helaas heeft hij dat gezegd tijdens een telefoongesprek met een onbekend iemand. een andere buur heeft hem dit horen zeggen. en deze buur is hier in betrouwbaar.
ik ga Jullie raad volgen.
en Time will Tell
Groetjes
Zurich

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”