afsluiten van verzekeringspolissen

rule
Topic Starter
Berichten: 29

afsluiten van verzekeringspolissen

#1 , 25 jun 2012 13:52

Op mijn tussentijdse factuur staan er twee posten op zoals: verzekeringen formule BA en verzekering BA gebouwen.
Ik vind nergens terug dat er hierover een agendapunt werd opgesteld, laat staan de de VME hierover gestemd heeft.
Ik weiger dit te betalen!
Mijn veronderstelling is dat dit enkel en alleen bedoeld is om "vrijwillige" medewerkers van de RME te beschermen tegen eventuele fouten die zich zouden kunnen voordoen.

Heb ik het mis wanneer ik veronderstel dat er toch maar één verantwoordelijke is, en dit de syndicus is?
Is het niet zo dat de syndicus en de RME geen beslissingsrecht hebben, en geen contrakten of polissen kunnen afsluiten zonder de toestemming (stemming) van de VME?

Wanneer ik dit toch betaal, wil dit zeggen dat ik in stilzwijen akkoord ga met deze praktijken?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
rule
Topic Starter
Berichten: 29

#2 , 26 jun 2012 09:06

Oei, ik heb hier blijkbaar een gevoeligge snaar geraakt. Geen enkele reactie? Raar.

Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#3 , 26 jun 2012 15:46

Vraagjes:
1. verzekering BA: wie of wat is verzekerd
2. verzekering BA gebouwen: wie of wat is verzekerd?

Reclame

rule
Topic Starter
Berichten: 29

#4 , 26 jun 2012 16:12

Dat is het hem juist Luc.
Blijkbaar is de formule BA voor een tiental mensen ( RME ?)
Verzekering BA gebouwen ????? Niemand weet iets.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”