Buur

dannyvvl
Topic Starter
Berichten: 1

Buur

#1 , 13 apr 2012 16:10

Goeden dag,Wat als er en gebuur aan je deur komt bellen en bonken,als je dan ga kijken is er niemand aan de deur tot je de deur wil dicht doen,dan zet men en voet tussen de deur zet dat die niet kan sluiten.dit mag toch niet.Huis is eigendom,niet gehuurd.Dit voorval gebeurd regelmatig ,wat kan men er tegen doen.P.V is al verschillende keer opgemaakt.Maar dit voorval blijft maar aan houden.deze buur heeft al last met heel de straat en valt de mensen ook lastig,niemand mag het huis verlaten of haar deur gaat open om te zien wat we doen,het is al zo ver dat men niet meer rustig in je eigen tuin kan zitten zonder dat ze komt kijken wat men aan het doen is.Ik heb me voor genomen als ze haar voet nog eens tussen de deur zet,dat ik die dicht sla met veel fors ,dat haar voet stuk is,ben ik dan staf baar?grtzdanny

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#2 , 13 apr 2012 16:18

Opzettelijke slagen en verwondingen is strafbaar. U kan natuurlijk niet weten dat uw buur haar voet tussen de deur ging steken...

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 13 apr 2012 16:58

Politie bellen..... mogelijk een collocatieprocedure ...

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”