uitvoeren van werken

werner1
Topic Starter
Berichten: 110

uitvoeren van werken

#1 , 20 feb 2012 00:23

Beste forumleden,reeds in de algemene vergadering 2009-2010 en 2011 werden beslissingen met meerderheid goedgekeurd. De syndicus voert deze beslissingen, zijnde werken, niet uit.Wanneer de vraag wordt gesteld wanneer de goedgekeurde werken zullen uitgevoerd worden, is zijn antwoord we zullen zien en wordt het terug op de lange baan geschoven.Hij deelt mede dat hij zijn functie als syndicus uitvoert op zijn manier, alsof hij de alleenbeslisser is over de gang van zaken wat betreft het beheer van het appartementsgebouw. Dit brengt met zich mede dat ik als bewoner de goedgekeurde punten opnieuw op de vergadering dien te zetten als niet uitgevoerd, doch blijkbaar nog zonder resultaat. Hoe dient te worden opgelost dat de syndicus, niet professioneel, de goedgekeurde werken uitvoert zoals beslist ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
werner1
Topic Starter
Berichten: 110

#2 , 20 feb 2012 00:25

In mijn hierboven bericht, ben ik buiten bewoner ook mede-eigenaar in deze mede-eigendom.

Vandebos
Berichten: 16087

#3 , 20 feb 2012 01:47

Punt op de agende zetten:

Stemming vertrouwen in syndicus... De eurocent zal wel vallen.

Reclame

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#4 , 20 feb 2012 09:57

Zie dan wel dat je al een nieuwe syndicus kan voorstellen aan de AV. Indien hij zijn ontslag geeft of de AV beslist om hem te ontslaan dan zit je onder syndicus en zonder beheer.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”