plaatsen van airco

Goderis J
Topic Starter
Berichten: 3
Locatie: Dworp

plaatsen van airco

#1 , 11 feb 2007 12:40

Ik heb 10 jaar terug met mondelinge toestemming van de beheerder een airco -met de buitenunit aan de voorgevel-geplaatst.Ter gelegenheid van renovtiewerken heb ik niuwere versie gekocht en de buitennuit geplaatst op mijn achterste privarief balcon.
Een buurvrouw die 10 meter verder en een verdiep hoger woont,maar met het open raam slaapt ,beweert dat ze daar last van heeft ,nietemin ik met gesloten raam en de unit vlak voor het raam niets hoor.
In de basisakte en regelment van medeeigendom staat niet vermeldt dat er geen aircos geplaatst mogen worden,het schrijft enkel voor de eventuele machines niet IN het gebouw mogen geplaatst worden.
Wie heeft ervaring hiermede??
met dank
JG
.mag een open kelderkoer ,die licht en lucht heeft aan de kelders ,door de eigenaar van het gelijksvloers toegebouwd worden?
Hoeveel % van de qoutiteiten zijn daartoe vereist tijdens de algemene vergadering?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke
Berichten: 1299

#2 , 12 feb 2007 08:37

Je kan misschien al eens proberen om zelf eens in die kamer van die vrouw te gaan luisteren als jouw airco aanstaat. Je gaat er nu gewoon vanuit dat ze overdrijft, maar dat weet je dus niet zeker. In ieder geval vind ik persoonlijk het geluid van bijvoorbeeld een koelkast die aanslaat als je slaapt al irritant. Het hangt ook een beetje af van persoon tot persoon he. Kan je met haar het niet op een akkoordje gooien dat je je airco vanaf een bepaald uur uitschakelt? Meestal los je dit soort dingen het beste op door van beide kanten wat water in de wijn te doen.

robert
Berichten: 146
Locatie: Limburg

#3 , 12 feb 2007 10:22

Maar dan liefst eens gaan luisteren tijdens de nachturen.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”