laatste Av heeft plaatsgevonden in april 2010
daarna problemen bij syndicus kantoor.
nu staat er een av gepland dit zou in principe werkingsjaar 2010 - 2011 zijn.
er is nu een agenda door syndicus voorgesteld.
nu tussen vorige A.V en deze zijn er nieuwe eigenaars en oude eigenaars
wie heeft stemrecht op deze A.V
oude eigenaars - nieuwe eigenaars.
op agenda staan punten die oude en nieuwe eigenaars aanbelangen.
kan toch niet zijn dat een oude eigenaar gaat meestemmen over nieuwe punten ( heeft er geen belang bij)
hoe uit dit kluwen te raken.
een van de punten is goedkeuring boekjaar.
echter heden nog geen afrekening ontvangen over dit boekjaar. (april 2010 maart 2011)
wel al eens de rekeningen gaan inkijken en op eerste zicht in orde ( behalve kleinigheden)
de laatste A V heeft slechts 2 leden raad van bestuur opgeleverd. (die zich niks aantrekken )
A.v is gepland voor 19/12.
of is de oplossing voor ons sommige mede eigenaars gewoon op alles tegenstemmen om nog verhaal te hebben.
dank voor mogelijke oplossingen.