Vraagje over syndikus plichten

RESIDENTIE HANDEL
Topic Starter
Berichten: 4

Vraagje over syndikus plichten

#1 , 22 okt 2011 14:30

MIJN DOCHTER HEEFT EEN APP GEKOCHT IN EEN BLOK VAN 4 APP
DE ANDERE EIGENAARS ZIJN
MOEDER 1
VADER 1
ZOON 1
DEZE PERSONEN RUNNEN EEN IMMO KANTOOR MAAR DE EIGENDOMMEN ZIJN PRIVE
OP DE EERSTE ALGEMENE VERGADERING IS BESLOTEN DAT DE VADER SYNDIKUS IS
EN MIJN DOCHTER HET ONDERHOUD VAN DE GANG DOET TEGEN BETALING
NU 3 JAAR LATER IS ER NOG STEEDS GEEN ALGEMENE VERGADERING MEER GEWEEST ALSOOK GEEN BETALING NAAR MIJN DOCHTER TOE VOOR HET ONDERHOUDEN VAN DE GANG
OP MAILS WORDT GEWOON NIET GEANTWOORD

IS ZIJ VERPLICHT DE MAANDELIJKSE KOSTEN VAN DE SYNDIKUS TE BETALEN DAAR HIJ ZICH NIET AAN DE AFGESPROKEN VOORWAARDEN HOUD EN HOE KAN ZIJ DE VERGOEDING VOOR HAAR GEDANE WERKEN VRAGEN . DIT IS AL PER MAIL GEDAAN DOCH ZONDER ANTWOORD

ALVAST BEDANKT

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 22 okt 2011 14:39

Zijn uw dochter en de andere eigenaars familie van elkaar?
Gelieve hier geen hoofdletters te gebruiken. Dat staat gelijk met roepen.

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#3 , 22 okt 2011 20:54

De vader van uw dochter is syndicus. Dat bent uzelf dus?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 23 okt 2011 11:33

De vader van uw dochter is syndicus. Dat bent uzelf dus?
Tenzij ze geen familie is van de vader, moeder en zoon, en dus een vreemde eend in de vijver.

j.demoor
Berichten: 10360

#5 , 24 okt 2011 10:17

“Art.577-6...§ 12. De syndicus neemt binnen de dertig dagen na de algemene vergadering de beslissingen bedoeld in de §§ 10 en 11 op in het register bedoeld in artikel 577-10, § 3, en bezorgt deze binnen diezelfde termijn aan de mede-eigenaars en andere syndici. Indien de mede-eigenaar de notulen binnen de gestelde termijn niet heeft ontvangen, stelt hij de syndicus schriftelijk hiervan op de hoogte.”(Burgerlijk Wetboek).

‘DE EERSTE ALGEMENE VERGADERING IS BESLOTEN DAT...MIJN DOCHTER HET ONDERHOUD VAN DE GANG DOET TEGEN BETALING’

Onderzoek wat daarover opgenomen is in de notulen van die vergadering en vraag zo nodig kopie daarvan aan de syndicus na inzage van voornoemd register. Maan de syndicus aangetekend aan u onverwijld te betalen wat daarin is vastgelegd. Dagvaard de vereniging van mede-eigenaars indien zij daaraan geen afdoende en tijdig gevolg geeft.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

RESIDENTIE HANDEL
Topic Starter
Berichten: 4

#6 , 25 okt 2011 15:52

De vader van uw dochter is syndicus. Dat bent uzelf dus?
Nee de andere personen zijn wel familie van elkaar ,mijn dochter heeft niets met hen te maken op familiaal vlak

LSQ308
Berichten: 81

#7 , 26 okt 2011 20:26

Het zal hier wel over zwartwerk gaan zeker?

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”