afsluiting snoeien

patje2
Topic Starter
Berichten: 2

afsluiting snoeien

#1 , 18 sep 2011 20:11

12 jaar geleden heb ik een nieuwe afsluiting gezet(de oude betonplaten waren in slechte staat)in overleg met de buur,we hebben
toen geopteerd voor draad met klimop in.

Er zijn een aantal nieuwe eigenaars gekomen en nooit problemen gehad, de afsluiting werd correct onderhouden langs beide zijden.

Nu de laatste die het pand gekocht heeft vind het nodig om te snoeien waarbij zij heel destructief te werk gaat zodat er gaten in de klimop komen en de takken zelfs langs onze zijde kapot gaan.
We hadden dit als eens vriendelijk gevraagd geen reactie ze bleef verder doen toen ik op een avond thuis kwam was er een opening van enkele meter dit is een klusje dat wat werk vraagt !
Toen ben ik eens deftig gaan klappen en zij zei mij dat ze aan het snoeien was toen ik argumenteerde dat dit niet snoeien maar wegknippen is kreeg ik als antwoord :wat ga je er aan doen?

Dan ben je snel uitgepraat natuurlijk.


Wat kan ik hier tegen beginnen?

patje
Laatst gewijzigd door patje2 op 18 sep 2011 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 18 sep 2011 20:14

Ze mag de haag aan haar kant wegsnoeien tot op de perceelsgrens.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

patje2
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 18 sep 2011 20:40

Daar heb ik geen probleem mee hetgeen ze doet is de takken van tussen knippen die gevlochten in de draad zitten en takken van onder afsnijden zodat erboven kapot gaat.
Kun je zoiets dan snoeien noemen?


patje

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”