buur verdelgt onze tuin

ElsR
Topic Starter
Berichten: 1

buur verdelgt onze tuin

#1 , 08 jul 2011 22:13

Onze tuin is afgescheiden met betonplaten, de buurman heeft klimop aangeplant die nu al met een lengte van één meter en een dikte van een halve meter over onze kant overhangt. Een maand geleden zaten er overal in onze tuin, op het gazon, op de klimop, op het speelgoed van de kinderen witte spatten. Nu is ons gazon volledig verdwenen en zijn een deel van onze struiken ernstig aangetast. Enkele dagen geleden kregen we een nieuwe lading, waarop ik contact opnam met de wijkagent. Deze zei me op dit moment niks te kunnen doen, ik zou bewijzen moeten verzamelen door te proberen foto's te maken terwijl hij in de tuin aan het sproeien is (hij zal dit echter alleen doen als ik er niet ben, en ik mag toch geen beelden maken van hem in zijn privé?). De wijkagent zei me dat zij dit volgende keer zouden vaststellen en vervolgens bij hem een huiszoeking zouden doen (al jarenlange overlast door agressie en alcoholisme).
Ik kan dit echter niet langer aanzien. Mijn kinderen (tien maand en twee jaar) kan ik niet meer in de tuin laten uit vrees voor een nieuwe lading verdelger. Ik ben van plan om maandag een advocaat te contacteren. Heeft dit zin?
Vriendelijke groeten
Els

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 09 jul 2011 13:46

PV beschadiging/vernieling door onbekenden.
Hoe is situatie in zijn tuin??

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”