extra algemene vergadering

werner1
Topic Starter
Berichten: 110

extra algemene vergadering

#1 , 04 jul 2011 11:07

Jaarlijks hebben wij een algemene vergadering.
In de A.V. van 2010 vroeg ik als mede-eigenaar om de zoldervloer boven mijn appartement te isoleren, op mijn kosten natuurlijk.
Dit werd niet goedgekeurd op de A.V. met als reden dat dit de goede werking van de lift zou kunnen in het gedrang brengen en gezien de isolatie diende aangebracht te worden op gemeenschappelijke eigendom,zijnde de betonnen zoldervloer.
Momenteel beschik ik over een attest van de liftonderhoudsdienst dat het aanbrengen van isolatie geen beëinvloeding heeft op de electronica wanneer het op de zolder zou te warm worden.
Gezien de isolatiepremies vanaf 2012 worden aangepast, in mijn nadeel had ik graag deze werken nog laten uitvoeren in 2011, doch de A.V. voor 2011 heeft reeds plaatsgehad.
Kan ik alsnog op de een of andere rechtsgeldige manier dit nog voorleggen aan de andere mede-eigenaars met de hoop dat zij gezien de nieuwe elementen alsnog hun akkoord geven, zodat de werken nog in 2011 kunnen uitgevoerd worden?
Met dank.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#2 , 04 jul 2011 14:36

Je zal een bijzondere algemene vergadering moeten samenroepen.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”