beschadigde garagepoort

roharro
Topic Starter
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

beschadigde garagepoort

#1 , 14 apr 2011 20:13

Ik bezit een garagebox (die enkel ikzelf soms gebruik) in een ondergrondse garage met 190 dergelijke garageboxen. Enige tijd geleden was de poort lichtjes verwrongen -hoe dat gekomen is heb ik nooit geweten- en moest ze laten herstellen daar ze niet meer sloot.
Twee maand geleden stelde ik vast dat er een klein deukje in de poort was. Sedertdien komt er gemiddeld elke week een deukje bij, allemaal op identiek dezelfde hoogte. De poort zit nu van links tot rechts vol dergelijke deukjes.
Aan de overzijde van mijn garagebox liggen ook garageboxen (het is een lange gang met aan weerszijden boxen).
Het is bijna evident dat een van de gebruikers van de tegenoverliggende boxen bij het achteruit rijden mijn poort gebruikt als buffer...Evenwel weet ik niet wie de schuldige is. Moet wel vast te stellen gelet op zelfde de hoogte van al de deuken.
Maar het is privaat terrein die ondergrondse garage: betekent dit dat ik de politie er niet kan bijhalen? Moet ik de syndicus op de hoogte brengen? Ik zal toch wel iets moeten ondernemen want op deze wijze wordt mijn poort volledig vernield.
Suggesties????
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 14 apr 2011 20:31

1- Aan syndicus naam en adres vragen van de gebruikers van de 3 garages tegenover u, alhoewel ik denk dat het wel uw overbuur zal zijn. ('t is misschien weer een vrouw. :mrgreen: )
2- Anders op de vloer wat wit poeder of fijn wit zand strooien. Kan je mooi de bandensporen volgen, en de dader betrappen.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”