Werwarming

seda
Topic Starter
Berichten: 1

Werwarming

#1 , 03 mar 2011 22:10

Hallo ik huur een studio en mijn werwarming werkt niet soms ja soms niet
Ik heb gevraacht en de baas van studio en ze zegt alles is nieuw en dat kan niet en ze werken goed
ik ben niet zot en ik zie dat die verwarming is van 1990 hemaakt en als ik die draait naar de 5 die gaat 1 kans van 500 starten en dat duurt zon 30 minuten voor dat het start
Wat moet ik doet met die verwarming? advokaat sturen naar die hauis baas of moet ik dat zelf maken?
Contrakt stata op alles en als ge kijk wat dat het niuew is wilt ge lachen want dat is heel oud is

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 03 mar 2011 22:15

Verhuurder aangetekend in gebreke stellen wegens het weigeren te laten herstellen van de verwarming, hem verzoeken u binnen de 14 dagen te laten weten wanneer de reparatie binnen de maand zal gebeuren. Dat u anders verplicht zal zijn de woningdienst aan te spreken om de bewoonbaarheid van het pand in zijn totaliteit te laten controleren en geding in te spannen voor het bekomen van een vergoeding voor de reeds tot op heden geleden genotsderving door de gebrekkige installatie.

Zal wel wakker schieten.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”