kopie van vonnis opvragen

stephanie_D_A
Topic Starter
Berichten: 15

kopie van vonnis opvragen

#1 , 23 jan 2011 16:56

Ik zou graag een vonnis opvragen uitgesproken door een vrederechter.

Hoe dan ik dit het beste doen? In het mogelijk dat ik naar het vredegerecht in kwestie stap en aldaar een kopie opvraag?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 23 jan 2011 17:00

Bij de griffie van het vredegerecht.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

stephanie_D_A
Topic Starter
Berichten: 15

#3 , 23 jan 2011 17:51

Ook indien ik geen partij ben?

Reclame

observer-old
Berichten: 136
Locatie: westvlaanderen

#4 , 31 mar 2011 17:49

Ik heb een gelijkaardige vraag voor mezelf als volgt " opgelost" t.t.z. één van de twee partijen is de syndicus, als mede-eigenaar heb ik aan de syndicus copy van het vonnis gevraagd...maar wel nog niet gekregen.

Hij antwoordt NOOIT op een individueel schrijven, zo moet hij ook niets zeggen dat tegen hem zou kunnen gebruikt worden : veel komt dan ter sprake op de AV die soms al meteen een kiekenkot is, en vier uur later moet afgesloten worden...in chaos... om s'anderdaags "ad valvas te lezen dat lles is goedgekeurd, en zes maanden later in een verslag lezen wat er goedgekeurd is, en dat blijkt dan meestal niet juist te zijn...

Het is dat soort vonnis van een mede-eigenaar tegen de VME p/a syndicus dat ik wil inkijken.

De eerstvolgende vergadering zal ook de eerste zijn onder de nieuwe wet, ben benieuwd of er veel zal veranderen

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”