rekeningcommissaris.

winter
Topic Starter
Berichten: 41

rekeningcommissaris.

#1 , 07 jan 2011 14:49

Het aanstellen van een commissaris van de rekeningen dient dat op een dagorde vermeld te staan ?
Impliceert dat een aanpassing van de akte?
Kan men dat gebruiken om een geschorste syndicus opnieuw aan te stellen (schorsing was ten einde) maar de tijdelijke syndicus, lid van de raad van beheer, gebruikte dit gewoon om de vroegere syndicus terug aan te stellen. Iemand die zijn ontslag gegeven had. Bedrieglijk? Wie zal 't zeggen? Is dit nu in voege? De rekeningcommissaris bedoel ik, die zogezegd werd aangesteld om bepaalde mensen over de streep te halen. Dit maakte nooit een punt uit van een dagorde en werd ook nooit in notulen opgenomen. Er is nog meer. Ik beperk me tot de vraag of dit kan en hoop uit de grond van mijn hart hierop een antwoord te krijgen.
Met dank.
MVG

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#2 , 07 jan 2011 20:37

1. Ja
2. Een aanpassing van het reglement van de mede-eigendom
3. De rest kan beter geherformuleerd worden want ik heb geen idee wat jij exact vraagt

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”