verdeelsleutel gemeenschappelijke lasten

ghalid
Topic Starter
Berichten: 1

verdeelsleutel gemeenschappelijke lasten

#1 , 27 dec 2010 09:49

Hallo alle

Ik heb een gelijkvloers appartement in een pand met 4 appartementen met gemeenschappelijke verwarming en watervoorziening
onlangs hebben we allemaal samen beslist dat de verwarmingsketel vervangen moest worden. Ik heb dan de job op mij genomen om een lodgieter te vinden en een prijs gevraagd de prijs was 5500 euro
Dan heb ik via mail iedereen van de prijs geinformeerd en wat ze moesten betalen.
Elke eigenaar heeft dan toegestemd met de prijs die hij/zij zelf moeten betalen.
Na de werken wanneer alles klaar was hadden we een mede-eigenaars vergadering en heeft 1 van de eigenaars bezwaar genomen al zeggende dat er in de basis akte een verdeelsleutel staat van 325/1000 voor het gelijkvloerse verdieping en 225/1000 voor de andere 3
kan dit aangevochten worden mijn appartement is niet groter buiten de tuin

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 27 dec 2010 11:52

Indien die verdeelsleutel effectief in de basisakte staat moet die worden toegepast. Indien u niet akkoord gaat kunt u de zaak voorleggen aan de vrederechter.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”