AV

EMW
Topic Starter
Berichten: 190

Re: AV

#16 , 31 dec 2010 12:29

Neen, dat klopt niet. Je kan hem eens uitdagen en vragen op welke wettelijke basis hij dat zou verbieden.
Zoals afgesproken heb ik de syndicus verzocht mee te delen op welke wettelijke basis hij een geluidsopname zou verhinderen. Als antwoord geeft hij opnieuw op dat de AV moet akkoord gaan...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#17 , 01 jan 2011 11:12

Zo kan je natuurlijk altijd je gelijk krijgen (lol). Gewoon opnemen als het noodzakelijk is. Wat gaat hij doen? De vergadering laten stil leggen tot op het moment dat er niet meer wordt opgenomen?!

EMW
Topic Starter
Berichten: 190

#18 , 04 jan 2011 22:30

Naast wat float gezegd heeft, zou ik persoonlijk gewoon enkel de informatie over de nieuwe wet beluisteren en vragen dat de syndicus de informatie over de verhoging van zijn ereloon op de dagorde van een eerstvolgende AV plaatst omdat het hier niet kan gaan over een eenzijdige beslissing van de syndicus, maar wel om een wijziging van het contract tussen de syndicus en de VME. Dat kan enkel gebeuren nadat de uitvoeringsKB gepubliceerd zijn EN nadat hij een onderscheid gemaakt heeft tussen de eenmalige conversiekosten en het recurrente ereloon. Dit dient schriftelijk gemeld aan de syndicus door minstens één eigenaar En gevoegd bij dat punt ter ondersteuning met de vermelding van de voorzitter "De rest van dit punt wordt verwezen door de voorzitter naar een volgende zitting. Motivatie: onvolledige gegevens om ter stemming te kunnen voorleggen."
Kan Luc of iemand anders dit nader toelichten want dit begrijp ik niet helemaal?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”