Algemene vergadering

Anneliez
Topic Starter
Berichten: 9

Algemene vergadering

#1 , 21 dec 2010 09:09

Hey,

Op 31 maart 2010 is de akte verleden van de verkoop van ons appartement. Ons werkjaar loopt van 30/06/2009 tot 01/07/2010.

Ik heb de afrekening gekregen in november 2010 maar was niet uitgenodigd op de av terwijl ik toch 9 maanden van dat jaar eigenaar was.

De syndicus zegt me dat enkel de eigenaar die op dat moment (oktober dus) eigenaar is ( de nieuwe dus), uitgenodigd wordt.

Mag dit zomaar?

Alvast bedankt.

Mvg,

Anneliez

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Anneliez
Topic Starter
Berichten: 9

#3 , 21 dec 2010 10:07

Dat is toch vreemd, ik moet akkoord gaan met de eindafrekening maar daar heb ik probleem mee.

Ik had aan de syndicus 2 maal gevraagd of ik uitgenodigd was maar die antwoorde niet.

Reclame

Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#4 , 21 dec 2010 10:21

Dat is toch vreemd, ik moet akkoord gaan met de eindafrekening maar daar heb ik probleem mee.

Ik had aan de syndicus 2 maal gevraagd of ik uitgenodigd was maar die antwoorde niet.
Je moet niet akkoord gaan met de afrekening 2009/2010, omdat je geen lid van de VME meer bent.

Als derde met zakelijke rechten gedurende een bepaalde periode, en geen lid van de AV, kan je kan protesteren bij de Vrederechter, zo nodig.

Voor het overige gaat het hier om de individuele eindafrekening tusen jou en de VME, waarover u afzonderlijk kan ageren gedurende 5 (of 7 of 10 jaar: ik ben niet meer zeker), mits het volgen van bepaalde formaliteiten.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”